Kar Beyazına Boyanamayan İstanbul'da Cumartesi

Benim soğuk ve kara olan sevdamı beni tanıyan herkes bilir. Kış geldi mi hava durumunu sadece kar yağacak mı merakıyla takip ederim. Benim için gerisi teferruattır.

Bugün kahvaltıdan sonra Can ve Işıl'la (görümcem ve kaynım - bayılıyorum bu açıklamaya) birlikte Bahçeşehir pazarına gittik. Hava tam benim kıvamımda soğuktu. Sebze kısmına girmeden , kıyafet ve diğer herşeyin bulunduğu kısma geçtik. Opak çorapların tanesini 2,5 TL'ye, çok güzel kış desenleriyle süslü pembeli hırkamı 20 TL'ye , Işıl'ın yılbaşı gecesi giyeceği yılan derisi desenli şifon elbiseyi 35 TL'ye ve taktığımda çok hoş 50'ler tarzı küçük yün bir şapkaymış gibi duran tacımı 10 TL'ye satın aldık. Fiyatlar ve kalite kesinlikle orantısız, çünkü buraya taşınalı bir çok ihtiyacımı bu pazardan karşılıyorum.






Pazarda işimiz bitince, atladık arabaya AKBATI Alışveriş ve Yaşam Merkezi'ne geçtik. Evimizin dibinde böyle bir yerin bulunması bir nimet. KOTON'dan çok sevimli Susam Sokağı, Facebook ve Family Guy temalı t-shirtler aldık Can ve Mahir'e, üstelik 9,99 TL. Yılbaşı çekilişinde hediye almam gereken öğrencilerimin ve arkadaşlarımın hediyelerini de hallettim. Bu arada etkinlik alanından Ain't No Sunshine sesleri yükselince, canlı müzik yapan gruba da biraz kulak verdik. Çok hoştu gerçekten. Ardından bir alışveriş klasiği ve MİGROS . . . Evin ihtiyaçları biter mi hiç?




 Alışverişimizi bitirmiş, eve dönmek üzere otoparktan çıkmıştık ki radyoda çalan KARBEYAZDIR ÖLÜM eşliğinde çok güzel kocaman kocaman kar taneleri ile karşılaştık. Kısa yolumuz boyunca karın yağışını izledik tutmayacağını bilerek. Ama bu bile beni mutlu etmeye yetti. üstelik eve dönünce balkonda PandaMahmut'un kar tanelerini yakalamaya çalışması eğlencenin kaymağı oldu.


Işıklar içinde yat...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)