Seneye Kışa Hazırlık ve Öğrencimin Hediyesi Çiçekler

Genel alışveriş alışkanlığı olarak stokçu bir yapım vardır :) Ayrıca kış alışverişlerimi de hep sezon sonu yapıp bir sonraki seneye hazırlık yaparım. Çünkü palto, bot ve çizme gibi ürünler sezonda çok pahalı oluyor. Yine böyle oldu. Kahverengi tonlarında bot-çizme arası bir şey alayım derken MARKAFONİ'ye bir bakayım dedim ve 29,99 TL'ye CHIC&PINK bot aldım . 




Bugün 8'lerle geridönüşüm projeleri yaptık. Bir öğrencim yaptığı projeyi içine çiçekler koyarak bana hediye etti ve çok mutlu oldum. Malzemeler : Kantinden alınan karton kutu parçaları, artık elişi ve renkli karton parçaları, yapıştırıcı ve tel zımba.



Son olarak da takip ettiğim bir blogda rastladığım çok pratik bir saç bandı yapımını sizlerle paylaşmak isterim.


Yorumlar

  1. :) XOXO

    May


    baonilha.blogspot.com
    bemcasadodebaonilha.blogspot.com
    @baonilha

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)