Yine Yeni Yeniden ...

Bugün, doğum iznimin arkasına eklenen yaz tatilinin ardından iş başı yaptım. Yaklaşık 7 ay okuldan uzak kalmak bana hiç yaramadı doğrusu. Elbette oğlumu büyütmek, onunla evde olmak çok güzel. Ancak çalışmayı seven ve çalışmaya alışık birisi için ev yaşamı hiç de eğlenceli değil. Bu nedenle bir kez daha ''Allah ev hanımlarına kolaylıklar versin, ama ben almayayım'' dedim. 

Sabah oğluşumla 6.30'da kalktık, oyun oynadık , sohbet ettik, mama yedik derken uykusu geldi. Anneannesi gelip Mehmet'i uyuturken ben de hazırlanıp evden çıktım. Okula vardığımda henüz kimse gelmemişti. Okul bahçesinde beni ZEYTİN karşıladı. Ben de onu salamla besledim.



Okulun kapısında asılı olan Anadolu Liselerini kazanan öğrencilerimin listesini görmek beni çok gururlandırdı. Hemen hemen hepsini internetten haber almıştım aslında ama toplu halde listeyi görmek çok güzel oldu. 30 öğrencimizden 28 tanesi SBS'ye girmişti, 16 öğrencim çeşitli liselere yerleşti.


Sonrasında bir ilk gün klasiği küçük bir kurul toplantısı yaptık. Eksik öğretmenlerimiz dolayısıyla tam toplantı yapmamız mümkün olmadı.



Kısacası ilk günüm çok yoğun geçmedi. Bu nedenle blogumu güncellemek istedim. Yeni bir arka plan ve başlık resmi seçtim. Geçen yıl temam RETRO idi. Bu sene temam KİTAPLAR. Bundan sonra daha düzenli bir şekilde yazı yazmaya çalışacağım. Tabi herşey Mehmet'e bağlı. ;)

Yeni okul yılı önce bana, sonra hepimize güzellikler getirsin. 

Sevgiler...


Yorumlar

  1. Ben de doktor olma hedefinden sıyrılıp "Ev hanımı olsam ya oh mis" düşüncesine geçmeye başlıyordum hafiften güzel şey olmalı aslında yaa :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)