Yeni Hafta ile ...



Cuma gecesi yaşadığım olumsuz durumun ruhum ve bedenimdeki etkilerini itici güç olarak kullanmaya karar verdim. Sitemiz içinde gece yapılan gürültü ile ilgili aslında önemsiz bir olaydı, ancak nedenini anlayamadığım bir şekilde beni çok  olumsuz etkiledi. Aslında bir yönden nedenini hissediyorum ama kabullenmek istemiyorum. Çünkü çevremdeki tüm insanlara karşı her zaman takındığım pozitif tavrı yitirmekten korkuyorum.




Çok uzun zamandır kendimi bu kadar huzursuz ve gergin hissetmemiştim, bu da beni çok rahatsız ediyor. Ama dediğim gibi bunu itici güce çevirmek benim elimde.
Verdiğim bazı kararları uygulanmakta zorluk çektiğim ve dolu dizgin Eğitim Koçluğu'na yelken açtığım şu dönemde; bu itici güç monotona yakın seviyede ilerleyen hayatıma yeni bir yön vermemi sağlamalı. Yoksa hissettiğim sıkıntı manasız olur.




Ne planlıyorum? Üç aşamalı bir gelişim ve değişim planı.
1. Aşama - Bedensel Değişim ve Gelişim
33 yaşını doldurmuş bir insan olarak kendime bakma nedenlerim sadece görsel kaygılar değil. Hem oğlumun hayatını sağlıklı bir anne olarak destekleyebilmek istiyorum, hem de artık yıkım faaliyetleri yapım faaliyetlerinden hızlı olan vücudumu terbiye etmek istiyorum. Ona karşı yeterince hoyrat davrandım.
Spor ve sağlıklı beslenme başlangıç için yeterli sanırım.
2. Aşama - Ruhsal Değişim ve Gelişim
Bu kısım spordan destek alacak, çünkü spor beni çok rahatlatan ve mutlu eden bir eylem. Bir de yoga yada meditasyon tarzı bir şey var aklımda. Araştıracağım önce tabi.
3. Aşama - Mesleki Değişim ve Gelişim
Eğitim Koçluğu eğitimim zaten başladı. 2015-2016 Eğitim-Öğretim yılı için kafamda olgunlaşan bir takım planlar var. Ancak bunları okul açılmadan netleştiremiyorum. 




Hatalarımın ve olumsuz yaşananların beni tanımlamayacağına karar verdim. Bu motto üzerinden devam edeceğim.
Sevgiler...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)