Geri Dönüşüm Projesi - 2 : Turşu Kavanozundan Dekoratif Saklama Kabına

Geri dönüşüm projelerini seviyorum sanırım. Herhangi bir cismi tekrar kullanmak bana çok mantıklı geliyor. Bugün sırada turşu kavanozu var :)

Kühne'nin büyük boy turşu kavanozlarını gördünüz mü bilmem. Bizim evde salatalık turşusu çok tüketildiğinden ben marketlerdeki turşu rafının sadık müşterisiyim. İndirim kovalarken geçenlerde 1 alana 1 bedava kampanyası ile 2 kavanoz almıştım. Ama daha eve gelirken bu iki kavanoz ile neler yapılırı düşünüyordum, itiraf ediyorum. Çünkü kavanozların camnaı fıçı görüntüsü verilmiş.



Bunu gören geri dönüşüm zihniyetli insan nasıl dayansın değil mi ama? Kavanozu ve kapağını akrilik siyah boya ile boyadım. Ben bu işlerle meşgulken elbette Panda Mahmut'ta merakına yenik düştü.




Ardından japon pazarından aldığım kokulu zımpırtıları ve Koçtaş'tan aldığım yılbaşı ağacı süslemek için kullanılan renkli inci dizisini kullanayım bari dedim. Panda Mahmut onları da koklayarak kontrol etti :)




Sonuçta içine herhangibir şey konulabilecek dekoratif bir saklama kabı elde ettim. İlk başta banyoda içine pamuk koyarım diyordum ki. Aklıma her alışverişten sonra bilinçli tüketici olarak 3 ay sakladığım fişler, faturalar ve pos çıktıları geldi. Ben de içine onları koyup şifoniyerimin üstüne yerleştirdim cicimi. 




Bakalım 2. kavanozun akıbeti ne olacak. Fikirlerinize açığım :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)