Rafımın 1'i Tamam Kaldı 4 . . .

Geçen haftasonundan bu yana raflarımın akıbetini düşünürken , aklıma bir deneme yapmak geldi. İkea'dan aldığımız orta sehpasından kalan oluklu kartonları atmamıştım bir işe yarar diye. Yapışkanlı kaplıkta gani nasıl olsa :)

Önce oluklu kartonları 1. rafımın ebatlarında kestim.





Ardından rafa uyacağını düşündüğüm yapışkan kaplıkla hem kapladım hem birleştirdim.




İlk raftaki eşyaları içine koydum.



Ve. yerine yerleştirdim. Taaa taaa . . . 



Kaplama da süper başarı elde etmesem de ilk deneme için fena sayılmaz sanırım. Ve en önemlisi amaca hizmet ediyor. ;) Artık 1 rafda olsa daha derli toplu. Kaldı 4 . . . 


ÖNCE


SONRA


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)