Benim İçin Yılın Konseri : Pink Martini

"Kişi kendinden bilir işi" hayat düsturlarımdandır, herhangi bir konuyu örneklerken çok kullanır ve hayatımdan örneklerle konuyu süslemeyi severim. İşte bu nedenledir ki, bu yıl benim için yılın konseri doğal olarak yarın gideceğim PINK MARTINI Konseri.


Ben her tür müzik dinlerim. Yeri geldiğinde arabesk bile sevdiğim olur. Öyle dinlediği müziğe göre insanları sınıflandırmak yada yadsımak bana uymaz. Ama hayatımın bir döneminde çok dinlediğim ROCK ve METAL müzik benim için vazgeçiilmezdir; bir de 25-26 yaşından sonra dinlemeye başladığım ve çok sevdiğim JAZZ, LATİN ve LOUNGE müzik.(Üçü birleşince VINTAGE MUSIC deniliyormuş yeni öğrendim)

İşte Pink Martini Vintage Müzik'in tüm dünyada en sevilen temsilcilerinden. 15 Temmuz'da BUIKA ile birlikte Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi'nde sahne alacaklarını duyunca acaba uyar da gider miyiz diye içimden geçirmiştim. Ancak Buika'yı canlı dinlemek nasip değilmiş, bilet bulamadık.(Bilet bulamama sebeplerimizden biri ön sıra tercih etmemiz) 14 Temmuz'da Pink Martini tek başına sahne aldığı için ve ülkemizde Buika kadar çok tanınmadığından yarın için bilet bulduk. Hem de süper bir yerden ;) 


Pink Martini hakkında bilgi edinmek isteyenler için ; Pink Martini Resmi Web Sitesi ve Pink Martini Vikipedi

Biraz da kulağınızın pası silinsin. Sevgiler...

 

La Soledad



Amado Mio



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)