Eiffel Kulesi ve Muffinlerim

Gitmedim, görmedim ama her zaman hoşuma gitmiştir. ÇEKÜL Vakfı'nın Endüstri Mirası seminerinde öğrendiğime göre Eiffel Kulesi 1887 ile 1889 yılları arasında Gustave Eiffel'in firması tarafından, Fransız Devrimi'nin 100. yıl kutlamaları çerçevesinde düzenlenen Paris fuarının giriş kapısı olarak inşa edilmiş.






Bugün ise Eyfel Kulesi, Dünya'nın en güzel mimari yapılarından biri olarak kabul edilir. Parisliler onu Demir Bayan olarak adlandırırlar. Demir Bayan'ın resmini taşıyan bir çok ürün var piyasada ve bu ürünlerde çok hoşuma gidiyor.






 Bugün LCW'de bir bluz beğendim mesela siyah üstüne beyaz Eiffel Kulesi ve kalplerle süslemiş. Almayı düşünüyorum. Elbette bugün kule resmi içeren bir şey satın aldım : KÜPE :))







Nar çiçeği renginde çiçekleri olan sedefli bileklik ve bej-dore taçlarım da süper oldu bence.

Alışverişten gelince çok vakitsiz yemek yedik, karnımız acıkmıştı. Ben de çayın yanına muffin yapayım dedim akşam için. İşte benim meyve parçacıklı marshmallowlu kolay muffinlerimin serüveni:















Yanına içeçek olarak elma ve portakal kabuğu ile demlenmiş yeşil çay hazırlayacağım :)))



Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)