Kendime Hediye Aldım : 2 Garnier Ürünü


İlki Aktif Saf & Temiz Exfo Fırçalı Sivilce Karşıtı Temizleyici  yağlıya yakın karma bir cildim var. Bu nedenle cildin üzerindeki yağı alacak ürünler tercihimdir. Arındırıcı bir ürün kullanmadan günlük bakımımı yapamıyorum. Fırçalı olması benim çok hoşuma gitti ama denemeden bilemeyiz tabi.
Bu ürünün açıklaması şöyle : 
Garnier Aktif Saf & Temiz serisi cildinizdeki leke ve izleri 48 saat içinde gözle görülür derecede azaltır.
Cildinizi problemlerden arındırmak zor olabilir. Problemlerin cildinizde bıraktığı lekelerden kurtulmak ise daha zor. Garnier tüm deneyimiyle doğdaki en güçlü maddeleri kullanarak bu soruna bir çözüm buldu. Yaratılan formüller hem cildinizi temizleyerek sivilce ve siyah noktalara karşı savaşır, hem de uzun süreli cilt problemlerinize çözüm bulmaya çalışır. Problemsiz bir cilt için mükemmel sonuç !
Garnier Aktif Saf & Temiz Exfo Fırçalı Sivilce Karşıtı Temizleyici : Ölü hücrelerden arındırır, aşırı yağlanmayı azaltır.


Diğer ürün ise Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll on ileri seviyede gözaltı torbası ve morluk sorunum yok aslında ama hem sabahları hem göz kremi hem de kapatıcıyı ayrı ayrı kullanmaktansa bu ürünü denemek bana mantıklı geldi. Ben orta koyu ton aldım esmere dönük buğday tenli olduğum için. 

Bu ürünün açıklaması da şöyle : 
Garnier Kafeinli Göz altı kapatıcısı roll on , Açık ton ve orta-koyu ton olarak iki renk seçeneğiyle tüm ciltlerde göz altı çizgileri, göz altındaki mor halkalanmalar ve kırışıklıklar için çözüm sunar. 

Serinletici bilye etkisiyle mikro sirkülasyonu harekete geçirici kafein ve aydınlatıcı etkili limon esansı ile zenginleştirilmiş nemlendirici formülü, yorgunluk izlerini azaltmak için idealdir. İçerdiği UV filtresi sayesinde, göz çevrenizi güneş ışınlarının verebileceği zararlardan korur. 

Anında kapatıcı özellik: Mineral pigmentlerce yoğun dokusu, gözaltı morluklarına karşı yüksek kapatıcı etki sağlar.



Elbette bir hafta kullandıktan sonra izlenimlerimi de sizlerle paylaşacağım. Sevgiler...






Yorumlar

  1. güzel günlerde kullanın.
    blogger annelerinde gördüm sizi,güzel paylaşımlarda görüşmek üzere..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)