Kutu Kaplama Çalışmalarım

Bugün sizlerle geriye dönük kutu kaplama çalışmalarımı paylaşmak istiyorum Malzemeler genelde evde ne varsa :)))

İlk örneğimiz dondurma kabı. Şu an okuldaki sınıfımda malzeme kutusu olarak kullanıyoruz öğrencilerimle. 




Ayakkabı kutusundan yapılmış bir malzeme kutusu daha. Kalabalığı topluyo bence ;)



Rulokat kutusundan yapılmış bir takıl tukul kutusu daha, bunu Can'a yaptım belli olduğu üzere :))




Litrelik mevye suyu kutusunun USB kablo toplayıcısına dönüşümü ;)



Çay kutusu çiçek açtı .




Kavanozdan pamuk kutusuna . . .


Bu arada sümbüllerim kapalı balkonumu ve mutfağımı kokutmaya başladı , pembe olan da çiçek açtı. Yarın biraz toprak ve saksı alacağım. Sanırım küçük saksılar yeterli gelmeyecek :))



Ve . . . bu iki günde yeni evimizle ilgili işlere devam ettik eşimle. Küçük tuvaletimize deterjanları toparlaması için raf yaptık. Ama resimlemek istemedim nedense. Küvetin, duşakabinin ve pencerelerin bazı yerlerine silikon çektik. 

Banyoya havlular için koyduğum dolabın üstü lavabonun yanında olduğundan sürekli su lekesi oluyordu. Ben de aldığım yapışkan kaplık ile üstünü kapladım , kenardan çıkan parçayı da klozete yapıştırdım banyoyla çok uyumlu oldu. Siz ne dersiniz?


Herkese huzurlu ve mutlu bir hafta diliyorum. Sevgiler...

Yorumlar

  1. Kutu süsleme... en basit kutular bile nasıl da güzelleşiyor, hepsinin bir amacı var şimdi ve hepsi de çok şıklaşmışlar, banyoda yarattığın yenilik harika olmuş, ellerine sağlııık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu Ablacım :) Sevgiler...

      Sil
  2. çok güzeller ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ama ben banyoda yaptığınızı pek beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyo benim de içime sindi. Teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)