Makyaj Malzemesi Çekmecelerimi Düzenledim

Her bayan kadar mıdır, biraz fazla mıdır bilmem, makyaj malzemelerim var elbette. Diğer evimde ebeveyn banyomuz olduğu için ve bu banyoda müsait olduğu için makyaj malzemelerimi koyduğum çekmeceli dolabı banyoya koymuştum.

Yeni evimizde hem banyo tek olduğundan hem de yer olmadığından bu dolabı yatak odasına yerleştirdim. Bugün de dolabımın içini düzenleme görevini ifa ettim :)))

Düzenlenmeden önceki hali 







Yeni hali :)))






Ne kullandım ? Yapışkan kaplık, strafor, oluklu karton ve lame raf örtüsü .

Ne kadar zamanımı aldı ? 30 dakika 

Sonuç :  Görsel olarak güzel, kullanımı rahat çekmeceler :))

Sevgiler . . . 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)