Fırında Sarımsaklı , Defne Yapraklı Levrek ve Yine Alışveriş

Benim için bir cumartesi klasiği balık sofrası :) Hafta sonu keyfini simgeliyor sanki.

Bugün fırında sarımsaklı, defne yapraklı levrek fileto yaptım, elbette sosunda zeytinyağı ve limon suyu da var
;) Mısır ekmeği de aldım. Ve... sofranın olmazsa olmazları;  patlıcan , amerikan ve yeşil (kıvırcık, roka, maydonoz ve nane) salataları ile haydari ve beyaz peynir ...

Fırında sarımsaklı, defne yapraklı levrek için kişi sayısına göre levrek alıyoruz . Kendimiz fileto çıkarabiliyorsak ne ala, çıkaramıyorsak balıkçıya yaptırıyoruz ;) Derin olmayan bir servis tabağında yeteri kadar limon suyu, zeytinyağı ile rendelenmiş sarımsağı karışıtırıp balıkları karışıma daldırıp yağlı kağıt yada alüminyum folyo serilmiş fırın tepsisine seriyoruz. Karışımın artanını da balıkların üstüne gezdirip her balığın üstüne defne yaprağı koyuyoruz. 200 dereceye önceden ısıtılmış fırında 30 dakika pişiriyoruz. 








Gelelim alışverişe :)))) Yine bir cumartesi klasiği olarak alışverişe çıktım. Cildimdeki lekeler için kremler, kapatıcı, selülitlerim için masaj yağı,  çok cici kokulu ojeler ve tabi ki ayakkabı aldım hem de SARI ;) Bu arada aklınızda bulunsun WATSON'da PURE BEAUTY ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası var 24 TL'lik kapatıcı özellikli BB kremim bedavaya geldi (super brightening day lotion spf 15 , super brightening night lotion ve yasmine water bb creme) ve PASTEL'in meyve kokulu oje (ananas ve greyfurt) fikrine bayıldım.










Yorumlar

  1. of o balık nasıl güzel nasıl güzel. Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,iadei ziyarete geldim..Balık çok güzel görünüyor..Aldıklarınızıda güle güle kullanmanız dileğiyle.)

    YanıtlaSil
  3. aynısından hanıma sipariş verdim birazdan olur herhalde, yemesi keyiflidir umarım! :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)