İki Haftalık Bir Süre İçin Yokum

En sonunda benim de tatilim başlıyor. Normalde pazartesiden itibaren tatilim ama kuzenimin mezuniyeti dolayısıyla çarşamba gününden itibaren izinliyim. Yani yarın yeni dönem başlayana kadar son iş günüm. 

Her ne kadar hiç çalışmadığımız, yatarak para kazandığımız iddia edilse de , bir öğretmen için çok önemlidir bu iki aylık tatil. Bir sonraki 10 ayı öğrencileri adına verimli geçirmek isteyen öğretmenin mutlaka bu molaya ihtiyacı vardır. Neyse bu kısmı çok uzatmayacağım. Ben yatarak para kazanmadığımdan eminim, içim rahat.

Tatil planım İZMİR'le başlıyor. Nasılda burnumda tütüyor İzmir'im. Kuzenim Ege Üniversitesi - Makine Mühendisliği bölümünden mezun oluyor. Onun mezuniyetine katılacağım ve eşi dostu göreceğim 2 gün. 

                                                             İZMİR'İN  KAVAKLARI

Cuma sabahı KÜTAHYA'ya geçeceğim . Çünkü canım kankam Sedoşum cumartesi Aydın'a gidiyor ve ben işten güçten Şubat'ta doğan ikizlerini anca göreceğim. Kütahya'da biraz uzun kalacağım, hem eşi dostu görmek hem de bazı işlerimi halletmek için.
                                                           KÜTAHYA'NIN PINARLARI

14.Temmuz'da ESKİŞEHİR'e geçeceğim tatlı Okul Öncesi Öğretmenimiz, iki yıllık görev arkadaşım AYDA'nın düğününe katılacağım. 

Sonra annemleri de alıp verelini İSTANBUL. Evim güzel evime kavuaşacağım.

İşte  bu nedenledir ki, tatilimin bu bölümünü laptop taşıyarak geçirmek istemiyorum ve internetten 15 gün kadar uzak kalmanın ruhuma iyi geleceğini düşünüyorum. Ama döndüğümde tatilde yaptıklarımla gözlerinizi yorarım hiç merak etmeyin ;) 

Şimdilik hoşçakalın. Sevgiler...

Yorumlar

  1. öğretmenler yatarak değil kafaları oyularak mesleği içra ederler migren hastası olup deprosyon ilaçlaryla melul melul bakarlar benimde öğretmen bir ablam var ben ordan bilirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)