Kitap Severlere ...

Unutmadan hemen sizlerle paylaşayım. MİGROS kitap reyonunda tüm kitaplarda %40 indirim var. Tarihlere baktım ama tam hatırlayamadım. Ya bugün yada yarın bitiyor. Almak istediği kitaplar olanlar hemen en yakındaki MİGROS'a koşun. ;) Ben 4 tane kitap aldım. Aslında daha fazla almamak için kendimi zor tuttum her zamanki gibi. :)

Umarım faydalanan olur . Sevgiler...


Yeni kitaplarım : P.C. CAST Tanrıça serisinin 5. kitabı AŞK TANRIÇASI,
En sevdiğim yazarlardan olan AHMET ÜMİT'in SULTANI ÖLDÜRMEK romanı,
Ve... uzun süredir bir kitabını okumak istediği NORA ROBERTS'in bana sakız parasına mal olan 
DÜŞLERİN ÖTESİNDE ve NOEL'DE ÖLÜM romanları


Yatağın benim tarafımda bulunan komidin. Dokunmatik abajurumdan bahsetmeden geçemeyeceğim. Benim gibi uyumadan kitap okuyanlar için müthiş bir buluş. Uykunuz gelince metal kısmına dokunmanız yeterli.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)