Bir Annenin İçecek Zevkindeki Zorunlu Değişiklikler Üzerine

Anne olduktan sonra değişen tekşey ünvanınız değildir. Alışkanlıklarınız, yaşam tarzınız büyük ölçüde değişir. Mesela içecek zevki ...

Ben normal şartlarda çok içecek tüketirim ki bu ANNE SÜTÜ açısından çok olumlu bir durum. Süt, bitki çayı, meyve suyu, limonata ve çok az da olsa diyet kola ile kahve içmeye devam etsem de ; artık yeni içeceklerim var.

Sıcak içeceklerime eklenenler ; HUMANA STİLL TEE ve LACTAMİL

Humana Still Tee : Emziren annelerin sütünü arttırmaya yönelik granül halindeki bir bitki çayı.



Lactamil : Emziren annelerin süt kalitesini arttırmaya yönelik bir içecek.



Soğuk içeceklerime eklenen ise MALT içecekleri ; KARAMALZ ve MALTANA

Karamalz : Alman malı profesyonel bir malt içeceği, anne sütünü gerçekten arttırıyor. Limonlusu ve narlısı çok güzel.



Maltana : Ülker'in hemen hemen her market zincirinde bulunabilen bir malt içeceği. Ananaslısı favorim.


Benim gibi sütü az olan annelere önerilir. Bunların dışında en önemli içecek SUyu da ihmal etmiyorum. Her emzirmeden sonra büyük bir bardak su içmeye çalışıyorum. Ayrıca her mutfağa gittiğimde su içiyorum günde 2-2,5 litreyi buluyor.



Tüm bu çabaya rağmen sütüm yetmiyor ama napalım , fizyoloji ve yaş büyük etken. En başta üzülüyordum, artık takmıyorum. Çünkü elimden geleni yaptığımı biliyorum , gerisi BEBEK SÜTÜ'ne kaldı artık. 

Tabi tüm bunları içmeye çalıştığım için "Ay bir yeşil çay yapayım.", "Kocaman bir bardak icetea içeyim."
zamanlarım geçti. Şimdi malt içeceği , süt yapan çaylar moda :)))

Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)