Cafe de Beyoğlu

Geçenlerde arabayı servise bırakmak için Avcılar'a gittim. Bakımın bitmesini beklerken de Pelikan Mall'da hem sinemaya gideyim hem de alışveriş yapayım ki vakit kolay geçsin diye düşündüm.

Tam İnkılap Kitapevi'nde yeni çıkan kitapları inceliyordum ki duyduğum melodi ve müziğin sakinliği beni mest etti. Sezen Aksu'nun VAZGEÇTİM şarkısı -ki benim en sevdiğim şarkılarındandır- çalıyor ama enstrumantal; sadece keman, double bass ve piyano. O kadar beğendim ki hemen kasaya yaklaştım. Çünkü İnkılap Kitapevleri'nin kasalarında ŞU AN DİNLİYORSUNUZ diye bir stand var ve o standda çalmakta olan CDnin kabı mutlaka durur.



Bir baktım CAFE DE BEYOĞLU 1. Hemen yardım isteyip hem 1'i (Rapsodi) hem de 3'ü (Cinema) satın aldım.2'yi de bulunca alacağım. Taxim Beyoğlu Trio : Tarlan Gazanferoğlu (Violin), Natalya Grudnyakova (Piano) ve Özgür Uluçınar (Double Bass) ' a teşekkür ederim. Elleri dert görmesin :))))

Arabada dinlemeyi ve Mehmet'e dinletmeyi düşünüyorum ve sizlere de tavsiye ediyorum.

Sevgiler...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)